Tuesday, December 30, 2008

besok last

esok hari terakhir 2008. tahun 2009 ahli keluarga kami bakal bertambah.
byk kisah saya di 2008. bermula dgn langkah "berani" saya bekerja di terengganu. tak sampai 2 bulan saya kembali ke KL. sudah rezeki saya di sini.
mula bekerja di indah water, saya amat enjoy. Emak dulu selalu berkata; kita merancang, tuhan yg menentukan. jgn takut dgn risiko. baik buruk itu semua kerja tuhan. kita? buat shj... pejam mata. tutup telinga. kalau kita tak cuba skrg, sampai bila kita nak merasa?
pelbagai kata2 saya terima bila tinggalkan terengganu. mmg di sana lumayan. tp langkah saya berpindah tidak sesen pun sia2. pengalaman itu penting bg saya. mungkin satu masa nanti, saya akan pentingkan wang dari pengalaman. sekarang masa saya untuk mencuba. saya tak kisah. janji hati saya puas.

jentayu burung jentayu
hinggap di balik pokok mayang
bunga kembang akan layu
budi baik bilakan hilang

No comments: