Monday, December 29, 2008

rejeki

tahniah buat mereka yg baru kawin. semoga bahagia.

sejak kembali ke rumah slps tanah runtuh, telinga saya sudah lali dgn bunyi heli. hinggakan bermain dlm tidur. tapi kahadiran heli sbnr nya menyedapkan hati.

tahun baru makin hampir. resolusi? azam? sejak saya boleh berfikir, saya tidak pernah tanamkan azam tahun baru. apatah lagi nak buat senarai azam yg belum tercapai.
untuk saya, jika ada azam TAHUN BARU, saya akan berlengah; bukan sprt org lain.

selamat menyambut maal hijrah buat yg membaca tulisan saya.

setelah seminggu tidak bekerja, saya sbnrnya rindu dgn tugasan saya. ditambah pula dgn cuti umum yg dtg berdikit-dikit. jiwa saya seolah-olah menanti bau itu... hahaha

pada lawatan kekeluargaan baru2 ini, cerita itu tidak lekang. kenapa org masih bertanya? itu rezeki saya. itu rezeki kami. dia masih berdiri tegak pada saya. segar. tak pernah luput.
harum tangannya masih dpt saya hidu

No comments: