Monday, January 19, 2009

paru-paru terbang.

harini saya mkn pagi seorang diri memandangkan rakan2 yg lain ada latihan di HQ.
saya berseorangan, lantas saya buat keputusan utk mkn nasi lemak agar perut saya dpt bertahan hingga ke ptg hari.
lauk kegemaran saya: paru-paru goreng.
dgn menggunakan sudu dan garpu utk memotong paru2 yg liat, saya mengenakan kuasa yg agak tinggi terhadap paru2 tersebut. dan secara tidak sengajanya.. tussss....!! makanan saya melayang ke depan dan terus terjelepuk di bawah meja org depan. dlm hati; alamakkkk rugi. kakak di meja depan menutup mulut menahan gelak. saya? saya teruskan saja mkn dan berlakun seolah-olah tiada apa2 yg berlaku. sedangkan meja saya sudah berterabur dgn nasi.
saya berfikir, kalau lah paru2 goreng itu jatuh atas lantai bilik operation, dah lama saya kutip dan mkn kembali. memandangkan lantai berjubin hijau itu telah mula berubah warna menjadi kelabu, tidak terlintas langsung di fikiran saya utk mengutip kembali paru2 goreng itu. biarlah jadi makanan kucing..

hmm hari isnin. pagi2 dah meeting.

2 comments:

Miss BumbleBee said...

aku pasti muko ko yg cantik berseri setelah makan EPO itu sure blushing tahan malu. mujur ko tak tersedak makan.


kehkehkeh.

lenkali ngap jer semua, tak payah potong2.

Unknown said...

aku tahan + control.
cool jek.. keh keh.
harini aku goreng nasik utk breakfast. takyah potong2.. heheh