Wednesday, January 14, 2009

alahan

dgn secara pelik nya hari ini saya alah dgn tali pinggang saya sendiri.
sbnr nya ia adalah tali pinggang baru. tali pinggang lama yg saya pakai setelah 5 tahun telah dgn secara rasminya putus. (ke pinggang a.k.a perut saya dah mengembang? ahaks. early-middle-age crisis)
awal pagi ini semasa hendak mengenakan tali panggang (slps ini disebut belt. pjg sgt nak taip) baru saya itu, saya bersin tanpa henti. lantas saya letakkan belt itu dah pergi mendapatkan tuala utk mengesat lelehan. terus bersin saya berhenti. dgn itu saya buat rumusan saya alah dgn belt saya sendiri. mungkin saya alah dgn barang baru..
kerana terpaksa menggunakan juga belt itu; jika tidak mungkin saya tidak ber-seluar tanpa sedar, saya abaikan tanggapan bahawa belt itu mendatangkan alahan. tetapi rupanya memang benar saya tidak tahan dgn belt itu.

harini saya ke ofis dgn hidung yg berlari.. ditambah pula penghawa dingin ofis yg kian merajuk.
tabah lah afifa. kita menghitung hari.
1,2,3,4...

No comments: