Monday, October 12, 2009

sakit tengkuk

laju je fikiran ni mencari alasan. lega saya minggu ni alasan sudah beratur menanti turutannya.

sedang mendung berarak menutup mentari, tiba2 angin bertiup membenarkan cahaya bersinar lagi. saya gembira utk sementara. tahu dan sedar.

i am totally stressed out with my work. wish i can get it through quickly, painless.. i’m sitting on a bench and smiling to the moon. looking for a shooting star. wishing to make a wish.

sampai satu tahap saya sudah tidak kesah dgn balasan dunia. terima saja dgn hati terbuka.
katanya "kalau setakat kerja kau dah stress mcm ni, mcm mana nak hadapi benda lebih besar??" benda yg lebih besar?? cukup lah sekali. saya dah tak sanggup.
sbntr td jamuan pra-raya berlangsung. kecoh lagi. pasal mkn pun nak kecoh.
saya gelapkan hati dan makan..
saya terpandang seseorang. ouch, hijau!

saya nak jual dunia, sprt kata nirvana.

No comments: