Wednesday, December 30, 2009

menanti tahun baru

2009 bakal berakhir. apa azam saya? saya tidak pernah mempunyai azam tahun baru. pernah sekali saya terdengar di radio, org yg tiada azam ialah org yg takut kalah atau takut utk berjuang. benarkah saya begitu?
KPI 2009 saya hancur. putus asa saya mahu selesaikannya. KPI tidak sesuai buat kami. mungkin azam tahun 2010 ialah menyempurnakan KPI? sedih memikirkannya.
lembaran baru akan dibuka dgn yg lama masih melambai. setahun lagi saya melangkah. tanpa sedar, sudah masuk tahun ke-5. suaranya masih saya dgr ke hari ini. suatu hari nnti, rindu saya akan berakhir.
jgn mudah percaya katanya. kepercayaan itu bagai nyawa. sekali terputus tidak akan bersambung kembali.

1 comment:

Miss BumbleBee said...

nicely written.

selamat advance tahun baru babe.

biar badai datang 2010.

rempuh aja!!!!!