Tuesday, March 10, 2009

kecewa

minggu sudah saya diberikan tugasan utk membuat satu lagi presentation kpd pegawai kerajaan.
maka saya dgn bertungkus lumusnya menyiapkan edisi terbaru presentation saya. sepatutnya pagi ini saya dgn penuh segak (ehem ehem) akan menyampaikan presentation itu yg sudah acap kali dilatihkan. tiba-tiba, sdg saya bersarapan...
pipa, ahmad call. dia suruh call balik.
haiihhhh.. apa hal pulak.
tot tot. tot tot.
helo en. ahmad. saya ni afifa.
ha... afifa! awak tak perlu present harini. saya yg present.
aik, last minit betul.. - dlm hati.
ooo ye ke? so saya tak perlu ke intan la harini?
eh, perlu perlu.. nnti ada apa2 soalan awak yg jwb yer?
ces.. jadi lah saya minah pacak sprt pencacai pagi tadi.
apa yg saya kecewa kan, masa yg telah saya luang utk menyiapkan presentation itu. walhal, kerja saya yg lain berlambak lagi.
kembali ke ofis:
pipa, report u kena hantar before 24hb ni. semua sekali.
GULP!!

1 comment:

Miss BumbleBee said...

kerja keras itu yg take account kat bahu kanan babe..takpe..takpe.